Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Relaunch léku Acylpyrin v letech 2007-2009
Kadlec, Michal ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Relaunch léku Acylpyrin v letech 2007 - 2009" se věnuje rozboru kampaně, zaměřené na relaunch přípravku Acylpyrin na českém trhu. Práce se omezuje na prostředí České republiky, přestože marketingové aktivity pokračovaly také ve Slovenské republice. Zadavatelem byla společnost, fungující pod názvem Herbacos Recordati, s.r.o., která tradiční léčivo vyrábí. Vedením kampaně a veškerou přípravou s ní souvisejících aktivit byla pověřena společnost Focus Agency. Práce je strukturována tak, že se nejprve v první kapitole seznámíme s produktem samotným, následuje kapitola druhá - uvedení do prostředí, v němž se výrobek objevuje. Třetí kapitola představuje exkurs do problematiky reklamy na léčiva a s nimi související regulací, hovoří se rovněž o fenoménu farmaceutického marketingu. Tím je definováno prostředí, v němž samotný relaunch probíhal. Kampani jako takové se podrobně věnuje kapitola čtvrtá, nejobsáhlejší a pro práci klíčová. V ní je prostor věnován zadavateli i tvůrci kampaně, charakteru kampaně a jejím cílům. Práce analyzuje použité prostředky, rozebírá marketingový a komunikační mix, reklamní strategie a rozebírá jednotlivé nástroje. Pátá, poslední kapitola pak shrnuje celou kampaň, nechává prostor pro srovnávání a zohledňuje vlastní výzkum autora práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.